XDi: SsangYong dieselové motory so systémom priameho vstrekovania paliva Common Rail

XDi: SsangYong dieselové motory so systémom priameho vstrekovania paliva Common Rail

XDi je séria preplňovaných dieselových motorov vybavených systémom vstrekovania paliva Common Rail. Tieto motory sú inštalované na autách SsangYong. Prvýkrát sa objavili v roku 2004. Majú 4 alebo 5 valcov usporiadaných v rade. Väčšinou sú to licencované kópie motorov Mercedes-Benz, no niektoré z nich sú vlastným vynálezom spoločnosti SsangYong Motor Company.

Obľúbené motory XDi

Kód Objem motora, l Počet valcov Počet ventilov Max. výkon, hp Max. krútiaci moment, Nm Začiatok výroby Modely vybavené týmto druhom motora
D27DT  2.7 5 20 161–176 340–357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I a II.
D20DT 2.0 4 16 141–142 310–360 2006 Actyon I and II; Actyon Sports I a II; Kyron.
D22DTR 2.2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2.0 4 16 149–175 360 2010 Actyon II; Korando III
D20DTR 2.0 4 16 148–155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I a II; Stavic.

Bežné zlyhania motorov XDi

ZlyhaniaMotory
Vysokotlakové palivové čerpadlo sa stane nepoužiteľným vplyvom jeho citlivosti na kvalitu paliva.D27DT.
Vstrekovače paliva sa rýchlo upchajú.D27DT.  
Na EGR ventile sa rýchlo začnú tvoriť uhlíkové usadeniny.D27DT.
Ovládacie ventily plniaceho tlaku a recirkulácie výfukových plynov sa predčasne poškodia.D20DT.
Hydraulický napínač rozvodovej reťaze sa často kazí.D20DT.
Váš profil je váš osobný asistent.

Sleduje výdavky na auto, zapisuje do servisnej knihy a plánov výmeny, a ukladá obľúbené materiály, poznámky a dokumenty