CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower sú väčšinou dieselové preplňované motory so systémom vstrekovania paliva Common Rail. Inštalujú sa na rôznych modeloch áut Mahindra. Väčšina týchto motorov je vlastným vynálezom indického výrobcu Mahindra and Mahindra Ltd. Niektoré z nich boli vytvorené v spolupráci s Groupe PSA (dnes Stellantis).
Vlastnosti motorov CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower
Tieto motory môžu mať blok motora z liateho železa alebo hliníka. Aby sa znížila hmotnosť, sacie potrubie je niekedy z plastu. Niektoré verzie majú dvojité turbodúchadlo alebo turbodúchadlo s variabilnou geometriou namiesto bežného.
Obľúbené motory CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower
Názov | Objem, L | Počet valcov | Max. výkon, hp | Max. krútiaci moment, N·m | Mahindra modely vybavené touto verziou |
mHawk | 1.5 | 3 | 71–100 | 195–240 | TUV300 (2015–dodnes) |
2.2 | 4 | 120–155 | 290–360 | Scorpio (2002–dodnes); Thar (2020–dodnes); Xylo (2012–2019) | |
mFalcon | 1.2 | 3 | 90 | 200 | KUV100 (2016–dodnes) |
mPower | 7.2 | 6 | 280 | 1050 | Blazo X 2020 |
mEagle | 2.5 | 4 | 112–114 | 240–260 | Xylo (2009–2014) |
M2DiCR | 2.5 | 4 | 63 | 195 | Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020) |
CRDe | 2.5 | 4 | 94–105 | 218–247 | Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020) |
2.2 | 4 | 120 | – | Goa 2010 |
Komentovať