DTC P0017 indikuje nesúlad medzi signálmi zo snímačov polohy vačkového hriadeľa a ústia 1 výfukového vačkového hriadeľa.
Čo spôsobuje vznik kódu P0017?Možné vychýlenie hriadeľa je často indikované zníženým výkonom motora a nestabilným chodom motora na voľnobeh / nestabilnou akceleráciou. Zníži sa celkový výkon a účinnosť motora a zvýši sa spotreba paliva. Motor nebude možné naštartovať na prvý pokus a počas chodu môže vydávať zvláštne zvuky. Zhorší sa dynamika vozidla.
Odporúčané opravyIndikuje, že vačkový a kľukový hriadeľ nie sú zosynchronizované. Na mnohých autách toto identifikuje elektronická riadiaca jednotka počas chodu motora, keď odchýlka prekročí hodnotu 10°.
Môžete jazdiť, keď sa objaví. Čo najskôr by ste však mali nájsť hlavnú príčinu zlyhania. Pomôže to znížiť spotrebu paliva, obnoviť maximálny výkon motora a vyhnúť sa drahým opravám.
Reštartujte palubný počítač odpojením negatívnej svorky od autobatérie na 15 minút, alebo použite diagnostický skener. Urobte si testovaciu jazdu. Ak sa chybový kód objaví znovu, identifikujte hlavnú príčinu, opravte ju a vymažte pamäť použitím skenera OBD2.
Autá, na ktorých sa najčastejšie objavuje chybový kód P0017
Chybový kód P0017 - Korelácia polohy vačkového a kľukového hriadeľa (ústie 1, snímač B) sa môže objaviť na ktoromkoľvek aute, ale najčastejšie ho je možné vidieť na týchto vozidlách:
Ak sa na tvojom aute objaví chybový kód P0017, uisti sa, že na aute bude správne vykonaná diagnostika a že chyba je stále relevantná. Skontroluj príznaky spojené s problémom a preskúmaj možnosti jeho vyriešenia.
Pýtajte sa alebo zdieľajte vaše skúsenosti s opravami na fóre o autách. Prihláste sa k odberu aktualizácií, aby ste nepremeškali naše nové návody.
Pre stiahnutie aplikácie:
Sleduje výdavky na auto, zapisuje do servisnej knihy a plánov výmeny, a ukladá obľúbené materiály, poznámky a dokumenty